I väntan på nåt gott

Ligger i soffan o kikar på idol....har en massa ljus tända överallt...får nog öppna ett fönster snart tror jag..börjar bli varmt...haha..har vräkt i mig massa gott, hungrig som jag var....väntar på nån speciell...väntar o längtar...blir en bra helg det här känner jag på mig :)

Gaaaah nu körde dem fredagsmys på tv´n..att ingen sänker dem som ens behagar ta det uttrycket i sin mun...fy fan jag avskyr det...vissa uttryck kan man verkligen reta sig på och "fredagsmys" är ett sånt ord för mig...URK!!

Ha en bra helg...kommer nog inte skriva så mycket i helgen ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag brukar INTE reta mig på uttryck och sånt,men just konceptet Fredagsmys..

Fy satan va pinsamt.

Uäck

2009-10-24 @ 15:39:26
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0