Blå är den färg som kärleken ger

Och det är just va jag kommer att få i form av blåmärken..har ramlat ett antal gånger på isen idag...men kul hade vi ändå..som vanligt när vi hittar på nåt med Therese o barnen....galet galet...hon bjöd mig på ett stooort garv när även hon gjorde en praktvurpa..skönt att veta att man ej är ensam med att va kass på grillor.... ;P hahaha

Här var hon nyramlad..haha





Fika är viktigt ;P



Nu blir det nagelmålning och lite koll på tv´n...

Vi hörs..hoppas jag :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Gaaahahahaha jag dööööör hahahahaha. Jag har fan on i höger skinka :`(

Men varför har jag hjälmen på mig när jag fikar? lol

Kanske var rädd att du skulle kasta bullar på mig :D

2009-10-21 @ 21:41:50
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0