Äntliiiigen var det gjort...

En bild säger mer än tusen ord..fast jag har några till bilder att visa.. ;D









Den satans lille gjorde svinont....jag hade typ gummihud...haha..men smärtan var så klart värt det...den är inte färglagd ännu utan ska göra det senare när den har läkt :)




Jag gav ju Therese min mobil för att knäppa lite foton på mig under själva tatueringen...och jag blev ju inte förvånad över att hitta massa andra tok-foton.... ;P hahahaha









Idag börjar jag jobba vid tolv så ska ta det lite lugnt här på morgonen..

Ha det så bra!!

Ciaooo


Kommentarer
Postat av: Therese

Gaaaahahahaha dom bilderna var det kvalité på :P Hahahahaha

2009-10-20 @ 07:50:26
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Pia

Får man fråga vart du har den andra tatueringen? Gjorde det jätte ont i nacken? Jag skulle vilja ha mina barns namn på armen, älskar tatueringar försök få din syrra att göra en kraaaaaaaaaaaam Pia.

2009-10-20 @ 19:21:36
Postat av: Susanne

Ha ha, Therese gjorde ju snygga grimaser!

Ja, du Pia, har du ngt förslag på ngn snygg tatuering så kanske jag tar steget = )

2009-10-20 @ 19:59:38
Postat av: Marie

Sv; Har en i svanken som även kommer bli nästa projekt att byggas på o sen har jag en på benet..o nu i nacken...nacken gjorde djävulusiskt ont kan jag erkänna...haha..barnens namn på armarna är skitsnyggt!! Go for it!! :)



Susanne: Du kommer ALDRIG tatuera dig din fegis! ;P haha

2009-10-20 @ 20:11:07
Postat av: Lina

oh :) visste inte att hon kunde tatuera. va fräsigt! nu lär jag smöra lite för 'na så hon kan göra en fjäder på mej.. GG ser man ju aldrig röken av :p

2009-10-24 @ 15:36:47
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0