Vad är väl en bal på slottet...

Ja finallyså sitter man på slottsrummet...äter sushi, dricker bubbel o bloggar...haha jupp bloggar är vad jag gör som ni märker...Magnus lyckades ju av en händelse hitta en tv-kanal som visar hockey...o det är ju en sååååååååå rolig o spännande match tydligen....hahaha...ja ja som den förstående hockeyfru man (harkel harkel..haha) är så låter jag ju honom förstås få titta på matchen utan invändningar...jag får ju liksom göra det jag gillar allra mest....sitta vid datorn... :D hahahaha

Vi har ett mysigt rum..."höga rummet" heter det...det är jättehögt till tak där man ser talkbjälkarna o så...jättefint :) Men jag har ett bekymmer....väggen o dörren in till toan är av glas....frostat glas...men man ser siluetterna av den som besöker toan..o dörren lämnar en öppen glipa när man skjuter igen den..jag som har toafobi...kommer få hålla mig tills jag kommer hem till Avesta i morgon....hahaha

Min hals är dum i huvudet o vill inte alls vara med men hindrar mig inte från att ta ett glas bubbel :)




Den omtalade toaletten med sina glasväggar/dörr





Here he is...the love of my life :D






Kommentarer
Postat av: Lina

GUD VA MYSIGT!!!

Åååh va härligt för er gumman!!!



Va glad jag blir att se fina bilder!



(smsa jättegärna ditt nummer då alla telenummer försvunnit ur mobilen..aaarrrrrghhhh)

kramen!

2009-11-29 @ 11:37:47
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Marlene

Vad härligt att ni haft en bra helg trots din förkylning. Krya på dig!



Marlene

2009-11-30 @ 11:31:05
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0