Uäääk snöööööööööö...

Det första man ser när man slår upp sina blå denna morgon är att det verkar ha snöat...fyyy faaaaaaraaaooo...jag vill verkligen inte ha snö o kyla....längtar till sommaren så det gör ont i magen....okej det sista var lite överdrivet..haha..men jag är ingen vinter-beundrare...fast det vet ni väl vid det här laget...I really hate it, yes i do!!!

August har skitont i armen idag efter sprutan o går omkring o bär på den...stackarn!! Hoppas det ger med sig under dagen idag....

I övrigt så är det en helt vanlig torsdagsmorgon....trött o längtar till helgen...

Nä har inget kuligt att skriva alls....ska väl ta o finslipa barret lite nu så jag slipper skrämma folk mer än vanligt ;P

Heeej dåååå!!





glitter-graphics.com

Kommentarer
Postat av: Therese

heeeej, ja jag var ju på ditt jobb idag :-) Såg dig, försökte få ögonkontakt för jag tänkte vinka men du var väl blind då haha

2009-11-12 @ 17:17:50
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0