Satisfaction...

Nu är mitt humör på topp igen...haha..ja det är ju så man blir rädd för sig själv.. ;P Sitter o tänker på de tre kommande helgerna...nu i helgen blir det Globen..nästa helg kommer Katrin..o helgen efter åker jag o Mr Fin iväg på lite myspys :P Härligt att ha nåt att se fram emot...det gillar vi! :)

Underbara låt...o lite mindre underbar video...men som tur är så behöver man inte titta på videon när man diskar..för det är just va jag ska göra nu...to the diskhoooo ;P

Auf wienerschnitzel!!



Kommentarer
Postat av: Therese

Men vilken bra musiksmak du har, den där har ju jag också på min blogg :-) Men ibland visar den en hip-hop video istället? Fattar inte varför haha, men det är en jävligt grym låt! I love MM

2009-11-09 @ 18:50:01
URL: http://tesss74.blogspot.com
Postat av: Susanne

Har ni bestämt er?, ses vi på fredag eller?

2009-11-09 @ 18:59:17
Postat av: Marie

Sv; Om "ni" har bestämt er?? Du får gärna säga "du" till mig Susanne ;) vill jag så åker vi vill jag inte stannar vi hemma...så enkelt är det.. ;P haha Jag tror fasen vi åker..så kanske Amanda kan hänga med Jennifer o morsan o köpa fågelskrälle täntke jag... :)

2009-11-09 @ 19:27:35
Postat av: Susanne

Synd att Marilyn Manson konserten blev inställd igår, Nicke o framför allt Magnus ( Martins kusin) blev så besvikna!

2009-11-10 @ 06:45:25
Postat av: Marie

Sv; Skulle dem gått på hans konsert?? Va fasen..jag får nog haka på Nicke nån gång, vill ju oxå gå på bra konserter..men har ju ingen som delar min braiga musiksmak..förutom Nickepicke :)haha

2009-11-10 @ 07:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0