Så var det dax igen då...

Usch va jag ogillar måndagar....vill som vanligt ha mer helg...det har varit en toppenhelg...men höjdpunkten var nog Globen trots allt....mycket uppskattat av barnen...så är nog inte sista gången vi var iväg på monster jam...fast Globen är en aning för ltet för såna evangeman tycker jag...Ullevi är bra mycket bättre...men dit åker man ju inte på en pisskvart....

Måste försöka väcka barnen nu...värre sjusovare får man leta efter...om det inte gäller helger förstås..då minsann är dem uppe med tuppen...konstigt det där.. :S

Hej så länge!!

Jag fick äntligen mitt eget foto på batmobilen....fasen en sån skulle man ha :P



Dagens vinnare...till August stora glädje



Som ni ser här..... ;P


Muppkort...vi hade tråkigt medans vi väntade på tunnelbanan...



Skitungarna Nr 1 denna kväll ;P



Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, vilka riktiga skitungar, bråkiga var dom i lördags, och idag straffade det sig med att Martin är sjuk :(

2009-11-16 @ 07:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0