Nu bär det av...

Startklara för en tripp till Stockholm för att bo på slott en natt..härliiigt ska det bli....trots att jag inte är kry till 100 %...men där kommer jag ju få all tid i världen till att bara vila upp mig :)

Gårdagskvällen då jag hde laddat med godis o Idol slutade med..ZzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzz i sängen...febrig o halsont så in i vassen....vaknade vid sju-tiden i morse o hade så ont så jag knappt kunde svälja så masade mig upp o tog alvedon o la mig i soffan en stund....fy fan det är inge kul med halsont...jag vet jag..som hade 10 halsfluss på ett år 2006 så det slutade med att halsmandlarna opererades bort...men har fortfarande en del problem med halsen...blääk..

Nä nu tjatas det här att jag ska packa ihop datorn så bäst att göra det innan taxin går utan mig ;P

Ha en riktigt skön helg!!

Kramisar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0