Många "sen"...

Jäkla jobbig dag...först hetsigt på jobbet...stress på lunchen för att köpa mig en egen spikmatta :) sen ilfart till fritids för att plocka upp August sen ner på stan för att handla lite smått o gott sen iväg till hemköp för att hämta ut paket sen åka fel till parkeringen för att komma på att vi skulle ju åka direkt till källaren för att hämta upp alla adventssaker sen hem o öppna paketet som skulle innehålla klänningen jag ska ha på julfesten..klänning står det på följesedeln men i ligger en...topp!!!...i storlek 36!!! :S sen göra mat till barnen o får en kökslucka i huvudet...vaaaaafaaaaaaaaaaan jag ringde ju hyresvärden idag och sa att den satt löst o dem skulle ju fixa det under dagen men det hade dem ju inte gjort för hade dem det så hade jag inte suttit här med en satans huvudvärk nu....eller jo det hade jag nog ändå men den hade kanske inte varit lika märkbar som den är....

Äh nu ska jag rycka upp mig o göra nåt...diska kanske ja men fy fan va kul!!!

Sometimes life stinks...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0