Lunchavbrott

Så blev det lunchdax då...fy sjutton vilken långsam dag....kan nog bero på att jag inte mår riktigt bra...känns som att någon rispar med kniv varje gång jag sväljer och näsan börjar bli snorig...så satans typiskt..förkylning och dricka bubbel är ingen god kombo.. :( Har varit till apoteket och bunkrat upp med strepsils, nässpray och ipren..

Har varit iväg på utvecklingssamtal med Amanda på morgonen..det gick bra...hon fick mycket beröm...trodde jag skulle få höra att hon babblade massor på lektionerna (genom sig själv känner man andra..höhö) men nä hon var "tyst o en riktig arbetsmyra"..oj då vem har hon ärvt det av? Inte mig iaf... ;P haha

Jag måste verkligen hitta humöret till att adventspynta där hemma...vete fasen vad som tagit åt mig...har nog inte riktigt haft tiden och orken att fixa o dona men ikväll ska jag till Ikea o se om jag hittar lite roliga saker att köpa med mig hem så kanske motivationen återkommer :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0