Lääängtaaaaaaaaaaaar så in i helvete

Här luktar det sååå gott efter kakbaket som August hade beställt....ska bjud sin klass på kaka i morgon så blev till att ställa sig vid spisen när man kom hem från jobbet...jobbardagen som jag fort vill glömma...shit vilken dag..med revision dagen till ära.. :/

Snart äntligen helg hörrni...fan va skönt det ska bli...första helgen på år o dar (känns det som iaf) som jag o Magnus får spendera den barnfritt...o det ska vi göra med en natt på slott...härliigt!! :) Jag längtar redan till frukosten där....hahahaha....hotellfrulle är ju ändå...hotellfrulle liksom :P men ska först irra mig till Västerås i morgon em....jag fattar inte..när ska jag lära mig att hitta i Västerås?? Jag måste ha världens sämsta lokalsinne...jag är nog rätt känd för det....okej vi tjejer brukar ju inte va kända för att ha ett bra lokalsinne men mitt är nog i värsta laget...skulle kunna rabbla upp många roliga historier här men det tänker jag ju inte göra ;P

Och nästa helg är det julfest med jobbet...i Västerås...då blir det hotellfrukost iiiigeeeen..nä men vilken otur jag har...haha...Magnus erbjöd sig att hämta mig eftersom han bor i Västerås..men HAAALLÅÅÅÅÅ jaa kom efter frukosten sa jag :D haha och så kan jag ju inte svika min rumskompis...tradition ju...vad vi gjorde förra året på hotellrummet tänker jag inte skriva om här men faaan va kul vi hade..heller hur Friiidaaaa!!! hahahahaha..det har vi iof varje gång vi bor på hotell hon o jag... ;P

Nu ska här packas..snart blir det minisemester :D

Pöss


Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe, gud vad roligt, jag trodde jag hade världens sämsta lokalsinne..Jag hittar knappt här i Avesta hahaha

2009-11-26 @ 18:13:03
URL: http://tesss74.blogspot.com
Postat av: Frida

haha, ja va vore en hotellnatt utan marieeeee??

2009-11-26 @ 19:24:15
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0