Kvällsrapportering..

Sitter här med ett glas rött i handen o dansbandskampen dånandes från tv´n...DÅ behövs verkligen glaset med rött kan jag lova....fy fan vilken tv-pest... :S haha

Skulle sååå gärna vilja kunna designa min blogg själv o inte behöva be om hjälp varenda gång...Thereeeese jag vill ha en nyyyy header!!!  :D hahaha *kommer in o smörar hos dig nån dag*  ;) Men egentligen...kan det va så jäkla svårt egentligen?? Ska se om jag vågar mig på nån dag...

Killarna är nyrakade på huvudet o är superfina o Amanada har tyvärr tappat mascaran ner på kinderna efter sitt hysterianfall hon fick till middagen...stackars liten, det är inte lätt när hormonerna leker med en när man börjar komma in i puberteten....eller vad det nu är liten har råkat ut för... :S

Nä nu saknas jag i soffan...man saknar inte kossan förrän båset är tomt..när jag väl satt där så blev jag totalt utmobbad så tog datorn o gick iväg o satte mig i lugn o ro...men nu ropas det o tjatas...haha jaja ska väl gå o lägga mig i soffan o halvsova lite :)

Vi hörs o ses!!

Kram!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Själv tittade vi på körslaget, lika mycket skit det med = )

Undras om man var lika hysterisk som Amanda när man var i den åldern, kanske tur att man inte minns så bra, ha ha!

2009-11-08 @ 10:28:06
Postat av: Therese

Hahahahaha vi fixar programmet i din dator så kan vi ha en kvällskurs hos dig sen;) Men bara så du vet så har du väl börjat så är man fast då lär dom vackert få ropa på dig från soffan :P

2009-11-08 @ 10:47:35
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0