Kvällen man vill glömma

Har inte varit någon vidare munter kväll här inte...barnen o jag har varit så jäkla osams...om allt...det har skrikits, gråtits o slagits...nej jag har inte slagits, så behöver ni inte fundera på det nåt mer...August packade sin resväska o skulle flytta till far sin o Amanda satt i hallen o grinade och skulle minsann flytta till mormor....usch va jag avskyr såna här tillfällen...som tur är så kommer dem ju inte så ofta men när dem väl kommer så tar det verkligen den sista lilla energin man har kvar i kroppen....i morgon är det fredag och med den så kommer äntligen helgen...så kanske det blir lugnare och gladare här hemma då....nu skulle jag bara vilja ha den där stora kramen som jag vant mig vid, men som jag får klara mig utan idag....känner mig så jäkla vemodig idag...har jag gjort ända sen i morse...vete fasen va det är....

Nä nu ska jag ta datorn o krypa ner i sängen...

Sov gott mina vänner o fiender ;P

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja nog tar dom mycket kraft av oss dessa troll. Kommer du ihåg glaset jag berättade om? Ditt kanske börjar bli tomt. Jag börjar lära mig det där nu och det verkar funka sakta men säkert ;)

Skickar ett gäng styrkekramar ;)

2009-11-05 @ 21:21:10
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Frida

när man vant sig vid närhet blir det nog lätt att man blir vemodig de dagar/kvällar man är ensam.. Så är det för mig iallafall:(

2009-11-06 @ 06:40:29
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Therese

Sömn

Mat

Avslappning(skicka ut barnen eller så får dom vara på sina rum, du ska inte bli störd på 15 min. Sätt dig bara ner och gör ingenting i 15 min. Rör inte dator telefon etc)

Motion

Aktiv och passiv vila

Det som gör dig glad, nån form av belöning

Det är svårt men bara avslappningen funkade tycker jag. Gör man det varje dag så blir det kanske ännu bättre ;)

2009-11-06 @ 08:04:57
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0