Brist på rubrik var det här...

Isch va trött jag är....var jobbigt att kliva upp tidigt i morse...o att jobba heltid igen känns oxå...men ska inte klaga....är tillbaka på banan igen o det är ju där jag trivs :)

Var på hjärtröntgen i morse...det var fasen nervöst...men det gick över efter en stund..två mindre hjärtklaffsläckage upptäcktes men det får man ha utan uppföljning..är hur vanligt som helst sa läkaren så nu är jag inge nervös längre :)

"Såg dem hur rosa o kärt ditt hjärta är??" Frågade söta Agneta när jag kom tillbaka till jobbet.. :) haha hur menar hon nu? ;P

Jag bjöd rara Frajda på pizzalunch idag....in kommer en herre o sätter sig med ägaren vid bordet bredvid oss och dealar stöldgods...mmm finfint :S 

Till kvällen var det ju dax för boxning....meeeen...det hände vissa saker som gjorde att jag inte kunde vara med...höhö..blev iaf en lååång härlig språngmasch med grannen...o sen en sväng till Coop för att köpa gooo..stövlar menar jag ;P

På torsdag tänker jag adventspynta oavsett om jag bryter på traditionen..min tradition är ju att va lite tidig...så nu vet ni det och behöver inte skälla på mig när ni ser mina fönster efter det.. ;P

Måste sova nu...blev sent igår kväll o tidigt i morse så jag behöver all sömn jag kan få..

Sov gott!!









Kommentarer
Postat av: Marlene

Måste bara göra ett litet inlägg här...Det är jag som är Magnus syster och jag har läst din blogg ett par dagar nu och är så glad att ditt hjärta är rosa och kärt ;-) Han betyder mycket för mig och att han träffat dig verkar vara superbra av det jag har läst här...Hoppas vi ses snart!

2009-11-23 @ 22:18:53
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0