Whiiiiiiiiiiiiiiiiii

Här råder kaos...två smådonnor som skriker o hoppar i min säng o parveln som springer o jagar dem o älskar att retas..o den sista lillskruttan som med sin napp intryckt i munnen o Pingu hårt hållen under armen nästan skrattar på sig när jag säger att nu ska vi daska August i rumpan som inte lyssnar på mig...men till råga på allt står tv´n på med FOTBOLL.... för er som inte vet så AVSKYR jag fotboll...har aldrig förstått det där med ett gäng vuxna karlar som springer o jagar en boll..fan ge dem en varsin istället...o vid minsta lilla knuff så ligger dem på plan o storbölar..vilka dramaqueens....nä kärringsporter har aldrig varit min grej ;P haha Tyvärr så spelar August fotboll, rätt bra är han oxå, och jag ställer upp på honom till 150 % i hans val av sport...tycker inte om föräldrar som styr och bestämmer vad sina barn ska göra...JAG om någon är uppväxt med sånt så jag vet vad jag talar om...



Nu har tre av fyra barn lagt sig så jag ska ta Isa med mig o lägga oss i soffan o mysa så somnar hon nog snart :) och håll tummarna att hon sover längre än till halv sju i morgon...jag har hört Fridas skräckhistorier om tidiga mornar...huua

Kram o ha en fortsatt skön kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0