Världsliga bekymmer o glada framgångar...

Jag har fan ett problem...jag har ju liksom beslutat mig för att röra mig mer fysiskt till o från jobbet så dem sista två veckorna så har jag låtit bilen stå hemma och tagit det livsfarliga alternativet cykeln istället. Som dessutom har ett lås som krånglar i tid o otid...tack Johanna för lån av bil idag så jag hann till sjukan i tid!  :) Nu har jag oljat låsfanskapet!  :) Nu till mitt stora problem...mitt arsle...när jag cyklar så åker fan jeansen ner i bak o jackan glider upp så det känns som att jag visar hela jävla arselelet o kan inte koncentrera mig på själva cyklingen utan bara på att försöka dra upp byxan o ner jackan i bak...skitirriterande!!! Ska jag behöva ta på mig ett stort tält att cykla i tills rumpan är mindre?? För mindre ska den ju faktiskt bli..nån gång..men hinner inte bli till i morgon då det är dax för nästa cykeltur... 

Nu till nåt bättre...eller bättre o bättre...beror ju på hur man ser det...var på halvårskontroll på sjukan idag...jag var nervös att läkaren skulle tycka att medicinen inte gjort någa framsteg och avbryta allt men icke sa nicke..."Det går ju åt rätt håll iaf" sa hon...jag tror att medicinen funkar prima på mig, är dock jag o mitt beteende som är sååå jävla snedvridet..kan ju inte låta bli...allt eller inget brukar en del säga..men nej..hos mig finns inga alternativ..det är så klart ALLT som gäller...tänk att det tagit 35 år att inse o få diagnosen att man lider av ätstörningar...så nu är jag remitterad till viktenheten Skönvik...men dit tar det tydligen tid att få komma, så jag får hålla tillgodo med läkarens, dsk och dietistens stöd på lasarettet så länge :)

Nu ska jag sätta mig med lite jobb :)

Peace, love and understanding :)


Kommentarer
Postat av: Lina

.. eftersom att du skriver om det måste jag fråga vad du tar medicin mot?



klart du ska vara med i helgen :) vi kan ta upp cykeln för alla jävla trappor igen. de va ju superkul!

2009-06-08 @ 21:31:26
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Frida

du kan dansa bort rumpan, på fredag;P

2009-06-08 @ 21:50:29
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Lina

PUH! gör mej inte sådär orolig marie lilla :)

2009-06-08 @ 21:50:30
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0