Spöken o ångest...

Klockan 3 i natt trodde jag mitt hjärta skulle stanna...jag vaknade (och säkert även alla grannar) då av en massa  galopperande o gnäggande....jag bokstavligen fög upp ur sängen!!! Sprang mot ljudet som var i barnens rum...katterna hade även dem sprungit dit för att undersöka vad det var för jäkla oväsen...Det visade sig vara barnens leksak som fömodligen batterierna höll på att ta slut på..en port till en borg som man kan trycka på en knapp så kommer det häst-ljud från den...den låter inte tyst eller diskret för fem öre...jag kastade den i golvet o slog den mot ett bord flera gånger men skiten tystnade inte..höll verkligen på att bli tokig...letade fram en skruvmejsel o fick äntligen ut batterierna o kunde lägga mig o sova vidare...phuuuuuuuuuuuuuu...roligare sätt finns det ju att vakna på liksom :S och det gjorde jag senare... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0