Sommar o sol

Åhhh va trött jag är....så där trött så man blir illamående..ska försöka komma i säng i tid ikväll...för det blev det inte igår...av nån anledning....idag skulle jag inte ha nåt emot att åka med August o hans fritids till badet..fan fritidsfröken skulle man bli under sommarhalvåret...då skulle det fasen va värt att ta hand om en massa odrägliga ungar...eget barn andras ungar ni vet.. ;) haha

Den här veckan har det var extra hektiskt på jobbet...kan lova att det längtas riktigt ordentligt efter semester nu....bara nästa vecka kvar att jobba sen så..men sensommaren/hösten kommer nog bli minst lika hektisk gissar jag.... :) 

Nä nu ska jag hitta nån klänning o borsta gaddarna...i morrn är det äntligen löööön...hääärliiisch!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0