Slut på helgen...

Jahopp...så var denna långhelg till sin ända då...och i o med detta inlägg så tar sista luften slut hos mig känns det som...började dagen med att kasta trädgårdsmöblerna ur bilen..ja dem som jag hade hoppats på att få åka ner med till Sthlm denna helg..vilket det alltså inte blev...sen kastade jag in ungarna i bilen istället o körde till Västerås....o just denna dag som värmen kom till oss så slutade fläktfan i bilen att fungera..ja för nån ac har man ju inte..nä här kör man med kd..;P men hade ju även undanlättat med en liten fläkt...men men..väl framme i Västerås så väntade Ikea på oss...och i min enfald så trodde jag att jag skulle va ensam på Ikea denna soliga, varma dagarna-innan-lönings-dag..men ack så in i vassen så jag bedrog mig..jag höll knappt på att ta mig in för alla som hade samma dumma tanke som jag...men det hindrar ju inte en shoppingatoka som mig det..nej nej...det blev två vagnar fyllda...haha ja ni hörde rätt är jag rädd för...men det är bara för att jag hittade nya balkongmöbler...jippi äntligen har jag köpt några som passar på min balle!! :) ja va köpte jag mer då..jo bla..en rullgardin..som jag svor satan ur öronen medans jag satte upp den..höhö...påslakan...lampor...mattor...o dem där självklara servetterna o värmeljusen..o doftljus...o en BRANDSLÄCKARE...ifall August ska koka potatis igen.. =)

Nu ska jag strax gå ut o slänga tre papperskassar fulla med sopor som blev efter att jag plockat upp allt jag handlat....i morgon är det måndag..som betyder jobb....har en tuff tid framför oss på jobbet..men det grejar vi..järngänget! :) Lite konstigt..vet inte om jag skrivit om det redan men det verkar vara så att jag ska gå på semester en vecka tidigare än va JAG trott...jag har tagit fel på en vecka...vilken jäkla tur att det var åt rätt håll iaf..men mysko ändå..jag har ju liksom planerat med fritids o barnens pappa utifrån det som JAG trott...hm hm...hm igen...fröken förvirrad..haha

Åhh jag längtar till nästa helg...jag vill ha myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!! o det tänker jag fan se till att få då! ;P

Nu dax att leka sopgubbe..hejhej!


Kommentarer
Postat av: Frida

jag måste nog inskaffa en brandsläckare jag med.. det luktar brandrök i hela min trapp:(

2009-06-21 @ 20:29:36
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0