Peace, love and rock´n roll

Hej hopp så var det helg igen...shit va skönt!! Och med detta underbara väder kan man inte vara annat än helglad! :)

Igår efter jobbet skjutsade jag Frida till Mockfjärd...på vägen dit blev jag bjuden till Borlänge lite senare på kvällen...jääätteeeefräsch som jag kände mig efter en hektisk arbetsdag o en varm svettig bilfärd  så fick jag snygga till mig i bilen...och OJ va mycket saker jag hade med mig då att snygga upp mig med...EN KAJALPENNA var allt som låg i väskan.....men jag hade ju Frida med mig som hade hela bohaget med sig...så fram med våtservetter, deo, smink, parfym, ny tandborste o nya underkläder..blev en något farlig bilfärd..höhö..men efteråt så kände jag mig som en ny människa o hamnade bland trevligt sällskap bredvid festivalsområdet o lyssnade på uppträdandena o spanande in allt konstigt folk...haha för mycket udda människor finns det på en festival..så är det ju! :)

Nyss hemkommen o ligger nu i min solstol på balkongen med hawaiin tropical-soljolja på mig..mmm här ska stekas!! haha

Jag är såå himla ölsugen....måste hitta nån att gå ut o ta en öl med ikväll..nån som vill göra mig sällskap? :)

Ha en skön lördag gott folk!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0