Mardrömsnatt

Usch har haft mardrömmar i natt....om en väldigt närstående....sjukhus....slangar....hjärtfel...

Tycker inte om sånt där alls...jag är inte vidskeplig av mig men när jag får såna här drömmar om närstående, olyckor, sjukdomar etc så får jag en olustkänsla....när jag var liten så fick jag höra att man skulle prata så mycket som möjligt om drömmen för att den inte skulle besannas o sen dess har jag det som en tvångstanke...var det första jag berättade för barnen när dem vaknade.. -Men han har ju inte fel på hjärtat som tur är..svarade Amanda..nä man kan ju hoppas tänker jag....

Kommentarer
Postat av: Frida

usch, sånt där rär riktigt jobbigt.. men det brukar ju betyda bra saker när man drömmer sånt:)

2009-06-11 @ 07:44:17
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0