Lite inspiration tack!!

Det skulle va sååå skönt att bara krypa ner i sängen igen o dra täcket över huvudet en sån här dag....spöregnar ute...så mörkt så man får tända varenda lampa här inne....o i övermorgon är det skolavslutning o då ska det ju va sool när man går till kyrkan för att titta på när småglina ska sjunga...har faktiskt aldrig haft regn en skolavslutning så länge jag bott i Avesta...

Fick mess i natt....tycker inte om att få det på nätterna...jag vaknar aldrig på riktigt utan läser dem i sömnen o sen måste jag alltid titta i "skickat" på morgonen för att se OM jag svarat...händer att jag gör det i sömnen o har fan ingen aning om vad jag skrivit i så fall...men den här gången hade jag inte gjort det...SOM TUR VAR!!!

Nä nu ska jag försöka lindra min hals lite...ont som satan igen... :(

Hoppas ni får en skön onsdag! Trots det jäkla skitväder vi har idag här..kanske ni har solen hos er :)

Kram o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0