Karl sökes...

Jag har alltid sagt att jag borde gifta mig med antingen en naprapat/kiropraktor eller en tandläkare...det pga alla mina krämpor i käft o nacke....min bror tycker dock att jag ska skaffa mig en bilmek..och i morse så önskade jag att så var fallet...min bil startade inte...den blir som så många av oss andra...småtjuriga av regn...men tack vare lite sol o värme idag så funkar min bil nu felfritt igen :) men åter till naprapater o tandläkare....ca en gång i månaden får jag nackspärr...rejäl nackspärr..jag blir typ invalidos....pga stress....jag märker direkt på nacken när jag är stressad.....o tänderna...ja jävlar va jag investerat i dem....var där i dag igen o hjälpte min tandläkare lite på traven så att han har råd med semester i år igen...har rotfyllt en tand....tyvärr så har jag slarvat med mina återbesök på den tanden o drog ut på tiden så det blev både jobbigare o nån tusenlapp extra att laga den...idag fyllde dem igen tanden...uppe på lampan som lyser en rätt i nyllet sitter en liten spegel..den var perfekt riktad så jag kunde se in i munnen o följa jobbet...haha...förra gången jag var där så rensades kanalerna till tanden...alltså...jag måste erkänna att jag gillar känslan när en kanal rensas....det är som en raspande kliande känsla...o jag som fan aldrig kan somna bland folk, tex på buss eller så lyckades somna till...aaahhh jag måste ha nån jävla konstig läggning... ;P Kanske beror det på att jag är uppvuxen med tandläkare..min mamma är tandsköterska o enda sen jag var liten plutt så fick jag följa med henne till jobbet så man har väl blivit miljöskadad.....av tandläkarspriten man smygsöp kanske.. ;P

Så summan av kardemumman blir....att jag behöver en bilmek som kan fixa både mina tänder o nacke...eller det där var nog en dålig kombo...en bilmek tjänar väl inga pengar direkt...hmm undrar vem som tjänar mest av en naprapat/kiropraktor o en tandläkare?? Är nog hugget som stucket kan jag tro...så en tandläkare som kan fixa min nacke o bil sökes!! :D

Japp jag är trött om ni inte märkt det medans ni läst denna text...hade jag "pratat" fram det här så hade jag typ stammat åttahundrafemtioelva gånger...blir lätt så när jag är riktigtriktigtRIKTIGT trött...o det är jag nu!!! Så nu ska jag slänga mig i soffan o se om det finns nåt på tv att sova till. :)

Heej dååå!!











Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker du får gifta dig med vilken människa som helst



Bara han har nåt i skalleriet



pöss

2009-06-16 @ 20:40:51
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0