Kaos!!

Mina dagar verkar bara bli värre o värre...idag var det inte nådigt...jag undrar hur detta kommer att sluta....

Dagen avslutades iaf med en öl i god väns sällskap...o där såg jag nåt som jag sett lite väl ofta på sistonde...hmm..jaja gör väl inte så mycket..är ju en fröjd för ögat att se på.. ;)

Mina fötter blöder...fått blåsor under så jag knappt kan gå...önskar nån fanns nära nu så jag kunde få lite fotmassage...shit va mys det hade varit..fast det är inte så många som får/vill röra mina fötter..bara syster typ..inte ens barnen vill..haha...varför var gud så elak o gav mig fula fötter?? Därför jag sagt upp kontakten med honom...beviset kom för ett tag sen med posten o hänger på kylskåpsdörren ;)

Jag ska måla naglar nu...o jag som vill gå o sova..får lägga mig med armarna uppsträckt i luften så lacket inte blir förstört..haha

Tänk att jag äntligen fått min värme ute nu...sååå härliga dagar!!! :)

God natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0