Hjäääälp..jag har ärvt ett matvrak vid min barm!!!

Amanda bestämde middag idag...tunnbrödsrulle...passade bra ikväll...snabblagat för en trött en som jag är ikväll...jag fixade ordning August rulle först...den blev inte liten ska tilläggas...han går o sätter sig o börjar att äta..bara det att när jag o Amanda ska till att sätta oss vid bordet hörs "Jag vill ha meeeeeeeeer!!!" från August..."Öh vart har du gjort av maten då??" frågar jag (Jag vet..skitdum fråga) Alltså..han åt upp en tunnbrödsrulle på mindre än 5 minuter...och fick även i sig rulle nr 2 efter det...han är ÅTTA ÅR!!!!!!!!!!!! Hur fan kommer det bli sen när han kommer in i tonåren????????????? vågar inte ens tänka tanken just nu.... :S Men hellre barn som är matfriska än de som petar i maten måste jag få säga :)

Kanske inte så konstigt man slukar i sig som han gör med dessa huggtänder..



Jag vet att det blivit hel del skrivandes om barnen i helgen men det har varit min barnhelg o jag har inte gjort så mycket annat än haft dem hängandes i hasorna :)

Nu blir det ett varmt o skönt baaad!! UTAN barn!!! :D

På återseende den som vill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0