Helvetesmåndag!

Igår var ingen bra dag alls...supermycket på jobbet....fick huvudvärk som aldrig släppte...fick problem med synen tack var värken...var osams med barnen på kvällen..shit det finns inga som kan reta upp mig så mycket som dem..o allra helst när man inte är pigg själv...gick o la mig superdupertidigt tack vare skallen...värken släppte aldrig...vaknat femhundranittioelva gånger i natt...värken gick in i mina drömmar...i ena drömmen var jag hos doktorn som sa att till slut kommer värken göra så att kroppspulsådern brister o du kommer känna en "aah va skönt"-känsla när värken lättar i huvudet...."öh är inte det farligt??" frågade jag "jo ibland kan det va det.." svarade hon.... skumt man kan drömma...

Efter att varit upp vid 4-snåret i morse o proppat i mig ännu ett piller så har värken nu äntligen släppt en aning o jag ska pallra mig till jobbet om en timme. Verkar bli ännu en härligt underbar sommardag. Hoppas det håller i sig över helgen för jag ska till Borlänge bestämdes det igår...o jag vill kunna sitta ute...o hoppas få grillmat....mums!! ;)

Nä nu måste här väckas barn.

Hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0