Freeedaaaaaaag

Äntligen börjar helgen närma sig...fiiifaaan va ljuvliigt!!! Fast jag hade ju inte haft något emot om det var lördag idag istället...såå mörkt o trist ute...ville INTE kliva upp från min varma stora säng ;P

Jag kan verkligen konstatera att min älskade lilla August är en aning bortskämd..iaf när det gäller vardagsmornar...han blir liksom varje sådan väckt med en bricka full med god frukost och en film slås på så får han ligg/sitta i sängen o mumsa..sen sitter JAG och klär på honom... :S haha bara för att jag verkligen inte orkar tjata o bråka på mornarna...jag har verkligen en kort stubin på mornarna..jo det har jag nog i vanliga fall oxå men just mornar är den extra kort....tror fasen det är payback time i morgon..ska få HONOM att servera frulle på MIN säng!! :)

(fotot är taget en annan dag..när han klivit upp från sängen )


Drömde lite konstigt i natt..men när man ska återberätta en dröm så blir den ofta inte alls så som den egentligen var så därför tänker jag inte skriva om den här men kan säga att jag o Frida bodde på hotell o jag tappade bort henne o glömde vilket hotellrum vi hade...händer rätt ofta att jag drömmer om oss på en resa/ett hotell...o det slutar fan oftast med att jag irrar bort mig....hmmm...undrar va det betyder...att jag är snurrig?? ;P fast är det nån som skulle kunna irra bort sig i verkligen heten så är det hon ;) hahaha

Nähepp..nu ska jag ta cykeln o bege mig mot jobbet...blir en bra jobbardag idag känner jag på mig...nog bara för att jag oftast har såna. :)

Ha en toppenfredag!
Tjing!




Kommentarer
Postat av: Frida

men daaaa, kallar du mig virrig?? ;)

2009-06-05 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0