Blandat var det här...

Söndags eftermiddag och nyss inkommen från ett par timmar i solen ute på gräsmattan...läser en bra bok nu...Odjuret...en sån där bok man blir jävligt förbannad på....handlar om en idiot som brutalt misshandlar o dödar småbarn o sen tömmer sitt "innehåll" på dem...fy fan..det finns väl inget som kan göra en sååå arg som när barn far illa av nån idiot.....dödsstraff ska dem fan ha!! Varför dalta med dem?? en jävla massa pengar kostar dem oxå.. 

Vet ni..det blev både en o två o fler öl igår....men det var lååångt ifrån en självklarhet att det skulle bli så...bestämde mig vid 20-tiden...så hamnade på Kingen..och det var inte igår jag var där kan jag säga...eller jo det var det ju men ni fattar va jag menar..eller??..haha...var inte så många som jag kände igen faktiskt..många som är i Borlänge denna helg antar jag..men ett o annat bekant ansikte såg jag o fick prata med så det var skoj. :) Dansade sönder både dansgolv o fötter gjorde man oxå...shit..toppen gick bokstavligen att vrida massa svett ur..haha...härliiisch...så när dem sista lugna låtarna kom så rusade jag därifrån...hm som om jag ändå skulle bli tillfrågad om en dans nu tänker ni..och JAAA det blev jag!! haha men dem fick nobben..elak som jag är.. :)

Jag o lite rosévin på min balle :)



Har en vän på facebook som alltför ofta lägger ut massa härliga foton på sina båtfärder runtom mina "hemhem"-trakter...och jag kan loooovaaa att dessa bilder gör att jag gråter inombords...fyyy faaan va jag saknar Stockholms skärgård på sommaren....åka snabb motorbåt och känna blåsten i håret o åka till tex sandhamn och ta en öl (eller två) o äta god mat på värdshuset...fyyy faaan va myyyys!!! Många som hela tiden pratar om dessa fantastiska utlandsresor..och ja visst är dem härliga absolut..men hur många av er har varit och upplevt Stockholms skärgård en sommar?? Ni har verkligen missat nåt som inte har det...varför gå över ån för att hämta vatten liksom ;) Säg till mig så kan jag vara er personliga guide om ni vill..vi utgår från där jag är uppvuxen..Skärgårdens huvudstad ..Vaxholm.. ;)

Hörrni..nu är det bara en vecka kvar till semester.... ;)

Måste åka o hämta mina barn nu...slut på friden här hemma men dem är såå efterlängtade!! :)

Soliga svettiga kramaaaar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0