Att jämföra smärta...

Jag sitter med ångest ikväll....på riktigt...för att min son har somnat ifrån det han måste hjälpa mig med....att dra bort tejp från mitt skinn!!! Har tagit blodprov ikväll...och jag kan inte fatta varför dem aaalltiid måste sätta på sånt bautaomslag på den lilla lilla pricken som blir efter nålen...alltså...att föda barn utan minsta smärtlindring är absolut INGENTING i jämfört med att dra bort tejp från skinnet...så det brukar skadeglada August få hjälpa mig med...haha...

Jag fick en lång spegel nerkörd i halsen av läkaren ikväll..tänker inte tala om varken hans eller sköterskans kommentar till mina uteblivna kräkreflexer ;P höhöhö

Nu ska jag lägga mig o försöka sova bort det sjuka!

God natt vänner!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ah jag vet :S man vill inte att nån annan ska komma in o se skiten o sen börja snacka om en till alla andra :S FYFASIKEN! men jag tog inte reda på det.. tog en annan toalett :p

2009-06-10 @ 20:45:25
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Lina

haha,är du en sån där DEEPTHROATER?



snusk-marie:)

2009-06-10 @ 22:20:37
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0