Underbart!

Tjoohooo...tummen upp för idag har jag varit och skrivit papper ang nya lägenheten...sååå härligt.....tummen ner eftersom inflyttning blir inte förrän from 1 oktober....fatta..OKTOBER....höst....känns vääädiiigt avlägset...men det går nog fort antar jag....ska ju packa och städa ur här så lär väl behöva lite tid på mig...fast två månader liksom....?

Blev grillkväll hos grannarna...urgottigt var det... :) minstingen i familjen satt och smög sina pommesfrites till min tallrik så att han skulle va säker på att jag blev mätt.. :P Magnus hann även med att visa en film om hur man tar upp en gädda...vaddå...ser jag o Therese ut att behöva se en sån film?? hahaha jaaaaaaaaaaaaaa det behövde vi...gäddor är verkligen gigantiska konstaterade jag...elaka monsterdjur...jag kommer bli livrädd så fort jag ser och fångar en....för givetvis kommer vi fånga...och så fort den första gäddan är fångad så kommer det gååå såå lättare med nr 2..o nr 3..o nr....höhöhö..

Nä ska inte sitta här o va småkaxig....antar att det kommer höras över hela Avesta om/när en fisk fastnar på våra krokar.....men det ska bli såå kul och jag önskar det att det var 26 sept nu på lördag och inte om två månader... :)

Nää faan måste kolla speedwayen på tv nu så har ej tid här...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0