Trotsa skitvädret

Sitter här med svidande ögon av allt klor som Amanda skvätt på mig idag....för idag har vi härjat i badhuset med Family Hast...det är ju sommar och då lär man ju bada oavsett väder...och idag fick det alltså bli inomhus.. :) Måste säga att den stora ruschkanan som finns där är riktigt skoj oavsett om man är barn eller vuxen.. :P

Jag måste verkligen bestämma mig nu för om jag ska/vill flytta eller inte om jag får lägenheten....var i morse och kikade på den...den som jag verkligen vill ha...genast så började tankarna och fantasin att skena iväg inne i huvudet och jag började nästan att möblera rummen...men är det läge att flytta nu?...har jag råd? är ju det första o största man tänker på...nästa fråga som poppar upp i huvudet är: vad ska jag göra med mitt liv, ska vi bo kvar här över huvud taget? Nu har jag ju provat det här med att flytta "långt hemifrån" så nu kanske man istället för 20 mil norrut skulle prova 20 mil söderut...fast lär nog ta till några mil..sa ju hela min barndom att jag skulle flytta till västkusten, typ Tylösand...mamma o jag skulle flytta dit var vi överens om...och hon har ju nästan hamnat där...inte i Tylösand dock men i alla fall på västkusten..och vart hamnade jag liksom??? jo i Avesta!!!! jaja det är fint här, med älva som rinner :) Nä skämt åsido..jag kommer inte flytta härifrån ännu...inte längre bort än att jag o barnen kan ta oss till jobb o skola iaf..men det vore ju inte helt dumt att komma ut på landet.....man kanske skulle hyra sig ett hus...fast det vore ju inte dumt att ha en karl som kunde skotta infarten åt mig i så fall...en dräng borde ingå i hyran... :P

Usch va klockan gick fort ikväll...jag som skulle ha filmkväll....bara barnen som hunnit med att se film....grejjen är den att jag fortfarande inte vågar sitta i soffan sen vi såg spindeln där...har ju fan inte en aning om vart den är...blotta tanken att den kanske har kilat vidare...kanske in i min säng (?) får mig att bli illamående...fy fan!!

Nä nu ska jag börja att packa ihop för idag o försöka få mig lite sömn...håll tummarna att min nyrotfyllda tand som-helt-plötsligt-idag-började-att-göra-ont-så-jag-ej-kan-tugga känns bättre i morgon..

Kram o godnatt på er!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0