Ta vatten över huvudet..

Shit va skönt det är med kvällsdopp i det blå..svalkar verkligen i värmen. :) Frida, jag o mina barn åkte till Lillsjön ikväll o lekte..jag undrade om jag skulle kunna stå på händerna i vattnet....har ju inte provat det sen jag var 14 typ så det var dags nu.....första försöket gick inge vidare..jag trodde att Frida skulle pinka på sig av skratt..såg väl ut som en sprattlande valross eller nåt...men andra försöket gick hur himlans bra som helst...och fler gånger blev det...skitkul ju!!  :) Hur det gick för Frida att försöka samma sak kan vi ta en annan gång..försöka med en hand liksom... ;P hahaha

Mina fötter är så svullna...jag kan inte riktigt tåla myggsatarna så värst bra...har flera stora röda äckliga bölder som kliar så jag blir toookiiig....va är det för äckligt gift dem sprutar i mig?? En död mygga är en bra mygga!!!

Hörrni..i morgon är det fredag...men inte vilken fredag som helst...semesterfredag...blir väl till att fira den med övertid som vanligt eller nåt..haha :)

Nu ska jag duscha sanden ur håret o sen vankas det sängdax.

Sov gott!!







Kommentarer
Postat av: Therese

Sån gelly är bra till bett, fråga Amanda hon smorde sig med den när hon sov här.

2009-07-03 @ 18:17:25
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0