Så var helgen slut...

Så var det söndag igen..men vad gör det?? Jag är ju ändå ledig i morgon...fortsätter min härliga semester i detta underbara sommarväder...haha i den meningen kan man hitta åtminstone en lögn.. ;)


Helgen har varit helt galet kul....men fredagen tog nog priset...den dagen som bara skulle innehålla förfest eftersom huvudfesten skulle vara på lördagen....tror nog det blev tvärtom för minst två personer...tokigt det kan bli hörrni.. ;) Balkongfest hos Frida på fredagen som avslutades med en tur till Kingen..och där slutade det bla med att någon lyckades slumra till vid ett bord..haha...på hemvägen var det även en person som fick känna på hur det känns att sätta sig mitt i en buske med brännässlor som smekte ansiktet som en ljummen vårvind...(vilken jävla jämförelse va...kändes som att hela ansiktet skulle brännas upp snarare..japp det var jag som lyckades med brännässlorna..vem annars lyckas med sånt liksom?? haha) Var rätt många roliga saker som hände på hemvägen men inget som jag kommer att skriva om här.. ;) haha


Lördagen var det dags för fest igen då...den här gången hemma hos mig...det sjöngs singstar så taket höll på att lyfta...var en riktigt trevlig kväll även denna men eftersom Frida blev en aning överförfriskad (??) o fick magont o slutligen somnade i soffan så beslöt även jag mig för att stanna hemma med godis o film istället...men somnade efter 3 minuter typ..skönt faktiskt :)


Så i morse vaknade jag pigg som fan o lycklig över att jag inte gick ut igår kväll . :)


Har inte så många foton att bjuda på eftersom jag glömde bort att ta..haha..och dem jag tog blev mörka eftersom jag inte märkt att jag hade fipplat med inställningarna...suck x 2...men lägger ut ett par som man iaf ser något på.. så håll tillgodo :)







Här kommer en bild på mitt mellanmål igår..GÖÖTTT!! ;P haha



Nu ska jag skura mitt kladdiga urtappade-drinkar-golv =)

Hejsvejs så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0