Reklamdax

Är det verkligen så att den reklam som visas i allas bloggar på något vis söks fram av det som skrivits i bloggen? Kan nog vara så..men...

Har haft en sån diskussion idag nämligen...jag sa att jag aldrig har tänkt på det och måste kolla i fortsättningen..och direkt när jag kom hem från all shopping idag så var jag ju självklart tvungen att titta vad som visas på min blogg.....o det första jag ser är en reklam från WWF.. "Tigern utrotad..bli tigerfadder" ...

Så då är min fundering....är det så att det har sökts på det jag skrivit om att  min ekonomi för tillfället inte tillåter mig att laga bilfan eller om det är så att jag skrivit att jag shoppat en del...antingen hånar dem mig eller så tror dem att I got the money... nä det ska dem veta att nån tigerfadder har jag inte möjlighet att bli hur coola jag än tycker dem är så där går dem bet..

Jag kör en egen reklam istället:

MARIE UTROTAD..BLI MARIEFADDER!!!  :P



Kommentarer
Postat av: Frida

Nu har du reklam om fiskegrejer! Jag HAR rätt!

2009-07-27 @ 19:24:00
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Lina

Du hade nu en REKLAM BANNER med kondomreklam

skrattar



och ja,reklamen är beroende på vad man skriver om..

more or less iallafall

ler

2009-07-27 @ 19:32:28
URL: http://piratdrottningen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0