Regnet det bara öööseeer ner..

När ska Han där uppe sluta att ösa ner allt vatten egentligen???? Gården här utanför börjar likna en bassäng....barnen tycker det är urkul att hoppa i allt vatten....o vi föräldrar blir måttligt roade... :S

Idag har jag verkligen upptäckt hur vältränad jag är..NOT!!! Har jordens träningsvärk i armar, axlar, skuldror o arsle efter vistelsen i virveln på badhuset igår...men den värken kommer jag dricka bort senare idag...haha..för idag är det F.E.S.T!!! En fd jobbarkompis kommer upp från hufvudstaden på besök o det måste vi ju så klart fira med lite pompa o ståt ;) haha o så lär vi ju ta igen den tid som vi förlorade sist vi partajade....då slocknade en viss fröken narding för tidigt på kvällen....men det var fan INTE mitt fel...lovar!!! ;) och jag har inte varit på festhumör sen innan jul...har blivit pannkaka de få gånger jag varit ut detta år..bla en gång blev jag ordentligt magsjuk mitt under en fest o låg ruskigt sjuk flera dar efter det....sen förknippade man liksom öl med magsjuka o kunde inte dricka det på ett tag..men nu ser jag faktiskt fram emot helgen jäkligt mycket... :)

Åhhh nu väntar o längtar jag att Miss Frittis ska ta o sluta jobba så vi kan slå klackarna i taket....JAG ÄR LADDAD!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0