Poff...

luften gick ur mig....känner mig supertrött....åhhh det är såå tråkigt med folk som säger att dem är trötta så det tar mig emot att skriva det men det är så jag känner mig..trött o tråkig...så trött så jag t.o.m somnade till flera gånger i soffan medans Frida o hennes barn var här...nu har dem gått hem (skulle jag oxå göra om nån somnade medans jag var där..) och jag sitter här o funderar på vad det blir för middag...önskar det fanns nån här nu som kunde laga lite god mat åt mig...jag är såå trött på att laga mat numera...är dötråkigt ju....men mat måste man ha säger dem... ;P

Hmm kom att tänka på nästa helg....jag har tydligen lovat att hålla i nåt då som jag inte riktigt vet hur jag ska styra upp..haha...jaja har några dagar till på mig att hinna fixa till nåt..kul kan det bli...eller rättare sagt att det är klart det blir kul!!! :)

Nog svamlat för denna gång...






Kommentarer
Postat av: Frida

vi har nyss proppat i oss potatisgratäng, kött och beasås:P slurp!!

2009-07-04 @ 19:10:40
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0