Poff...

Snacka om att energin försvann....har delvis packat upp o städat o installerat datorer o lagat mat o diskat o grejjat så nu känner jag mig helt off...ska försöka släpa min in i duschen o sen lägga mig i soffan...det värsta av allt är att jag inte har nåt godis hemma...hade verkligen behövt det...fan oxå....o inte orkar jag gå ut heller...fast jag borde ju inte heller äta nåt godis med tanke på min tandvärk...hur fan länge ska en rotfylld tand göra on egentligen???? Fast det har nog med mitt tandgnisslande på nätterna att göra att den gör ont....om jag ändå inte hade glömt min bettskena hos den där tandläkaren för ett antal år sen som aldrig gav tillbaka den...är ju fan svindyrt att skaffa en... :(

Min bror har iaf skaffat mig en bättre dator så nu slipper jag slåss med virus som det är på den andra...vilken skillnad på fart det blev..haha...fast borde väl egentligen uppgradera bredbandet..men det är jag för snål för...o förresten så klarar jag mig bra med det jag har så det så...nu jävlar ska jag fan inte klanta mig igen så även denna burk blir sjuk....

Nä nu blir det dusch o sen nåt att äta..hungrig...japp det är jag ;)

Tjillevippen!


Kommentarer
Postat av: Frida

åå, din fresterska... men vet du vad, jag har en känsla av att du och jag INTE sitter hemma på lördag.. vet inte varför, men jag tror liksom bara det:)

fast BORDE vara hemma

2009-07-23 @ 06:33:41
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Therese

Jahaja jag som trodde att du alltid hade godis hemma. Var en liten röst som sa det här en dag :D

2009-07-23 @ 19:15:54
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Therese

Hmmmm, det var en liten röst tillhörande en liten kille som sa att - Mali hal alltid godis hemma hahahaha

2009-07-23 @ 21:38:59
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0