Lite medvind tack!!

Har huvudvärk idag...vet inte om det beror på det trista vädret som behagade komma på min första semesterdag eller om det är pga Batmans skränande..idag är han tokig...tinnitussen är nära.... :S

Vaknade tidigt i morse av att Amanda hade tänkt att va snäll (?) o skulle ställa upp balkongdörren i mitt sovrum på vid gavel..men nån jävel körde med gräsklippare eller dyl utanför o Amanda vägrade att komma tillbaka o stänga dörren igen..jag drog både täcke o kudde över huvudet..o lyckades somna om o gick inte upp förrän kl var 10 :)

Idag går anmälningstiden ut för lägenheten jag visat intresse för..skulle va najs att flytta...men orkar jag med ännu en flytt?? Det är verkligen det värsta jag vet...dessutom har jag inte fått tillbaka mina flyttkartonger som jag snällt lånade ut en dag för ca 4 år sen...jaja den nya lägenheten är ju så nära så jag kan ju gå över med en tallrik i taget.. :P

Jag har en kattmarodör här..haha...Isac som jagar Lina....den där katten kan man göra vad som helst med utan att hon bryr sig..hon har nog blivit härdad av alla gånger Amanda ex satt på henne dockkläder o kört omkring i dockvagn ...Isac släpar runt på henne här både på härsan o tvärsan o upp o ner men Lina flummar bara runt o gör kullerbyttor på hans fötter o vill MEEERR... :) haha

Ett par suddiga foton...





Nä ska försöka rycka upp mig nu från den svacka som jag sjunkit ner i för tillfället..behöver verkligen göra nåt skoj snart....har pratat om att åka iväg en helg...få umgås med massa vänner o äta o dricka massa gott...skulle va såå kul...börjar nästan bli tradition den här tiden på året...hehe...

Åhh nu ringde jobbet på min första semesterdag oxå..bra så dem inte glömmer bort mig..eller rättare sagt så inte jag glömmer bort dem ;P haha :) Får man säga att man saknar jobbet när man har semester utan att klassas som ett pucko?... för det gör jag :)

Puss o hej!



Kommentarer
Postat av: Therese

Nä men gud vad gör han med kattstackanr??? Den där ungen alltså!!!!! Du måste säga åt han om han är hårdhänt mot katten ja och tjatar om ditten och datten. Jag vet ju hur han kan vara :/

Sen måste jag ju tillägga att du har inte haft semester en hel dag än och du längtar till jobbet????? Jag klassar dig som pucko ;)

Kom igen nu, hitta på nått skojigt och säg till så hakar vi på ;)

2009-07-06 @ 16:42:08
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Marie

sv; Hahaha..det är lugnt...Isac o Lina är bra kompisar...hon verkar trivas att hänga hur som helst..haha..och så klart jag säger åt honom ifall han blir för hårdhänt. :)

Puckon är söta! :P haha Tar ju ett par veckor att varva ner säger dem så nu har jag avverkat en dag med abstinens.. ;) haha

Jaaa jag ska fundera ut nåt skojsigt!!! :)

2009-07-06 @ 18:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0