Imse vimse spindel...

Fyyy faaan.... Amanda såg nyss en stor svart spindel i min soffa så vägrar jag att vara där.....den hann springa undan o gömma sig så har liksom inte en aning om vart den tog vägen...en jobbarkompis till mig har en gång blivit biten av en spindel när hon rensade sin trädgård o hon fick åka till sjukan med det för handen såg så illa ut...fy fan nu ryser jag ännu mer när jag tänker på det...får hjärtklappning av dem....på riktigt...liksom..svarta änkan har etablerat sig i Sverige så man kan ju inte längre säga att det inte finns några ofarliga spindlar...nää fyyy faaan vilka äckeldjur!!

Jahopp...vad ska jag hitta på resten av kvällen nu då när man inte kan va i soffan??.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0