Härliga morgon!!

Äntligen fick man en sval natt...men shit va det åskade och blixtrade igår kväll...mysigt men samtidigt lite otäckt...

Fick sova tills jag vaknade av mig själv i morse...nästan iaf...August kom in och frågade lite försiktigt om han fick starta igång datorn....det är sååå skönt nu när barnen börjar bli lite större....inga som hoppar i sängen och vill ha frukost eller uppmärksamhet eller så..är dem hungriga så fixar dem frulle själva annars sitter dem oftast i soffan och tittar på morgontv...lugna och fridfrulla mornar mao. :) tills dem märker att jag har vaknat...då minsann hoppar båda i min säng och slåss om vems mamma det... ;P

Idag är det kuligheter med lekar etc på vår gård så ska gå ner med barnen och se va som hittas på....Katrin o Peder kommer även över en sväng så får se hur vi tajmar in allting....jag ska baka supergoda pajer idag..mmmmmmmm.. :)

Nu har barnen sprungit ut och jag lyssnar på massa bra musik som överröstas av Batmans skrikande...."han borde få en käftsmäll" sa Amanda häromdagen när hon inte fick höra tv´n pga hans skrikande...hmm fint ordförråd den lilla donnan har.. :S

Tänk att en sån litet pyttra kan skrika så mycket som Batman kan... ;P haha




Nu ska musiken skruvas upp till max o jag ska dammsuga o sen duscha...sen kommer Frida med barn :)

Hej o kram från mig så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0