Förändringsdax?

Efter att jag färgade håret mörkt på Amanda igår så fick jag lite blodad tand och undrar om det inte är dax för fröken narding att göra detsamma....har nog varit mörk lika mycket som ljust i mitt liv...och har ärligt ingen aning om vad min riktiga hårfärg är för nåt...men råblonderad som jag är så vågar jag ju inte kasta i vilken mörk färg som helst nu..haha nänä det misstaget har jag gjort förr o tänker inte köra nån repris på det..men jag måste nog suga på den här karamellen ett tag så jag inte gör nåt förhastat som jag ångrar sen...har även gjort det många gånger...

Vad tycker ni..mörk eller ljus?? :)







Kommentarer
Postat av: Therese

Hmmmm????? Det var svårt att välja. Båda var fina. Varför inte färga mörkt med ljusa partier????

2009-07-24 @ 18:24:42
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv; ja smart..varför inte göra nåt däremellan.. :)fast då måste man ju till frissan o det är sååå dyrt... :(

2009-07-24 @ 22:02:18
Postat av: Therese

Men du har ju redan ljust, det är bara att hålla undan de partier di vill ha ljust lägg in det i folie sen färgar du allt de andra hårtet mörkt. Jag kanske kan hjälpa dig? Om du vågar :/

2009-07-25 @ 09:24:47
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Marie

Mmm klart jag vågar..jag är väl inte feg heller! ;) haha...Ska fundera lite...vill inte ångra mig...brukar liksom sluta med att jag bleker det till slut...haha :)

2009-07-25 @ 16:13:53
Postat av: Lina

du skulle nog passa jättebra i mörkbrunt hår :)

2009-07-25 @ 17:48:29
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0