Finnig, ful o irriterad

Håller verkligen på att bli vansinnig ikväll..barnen håller på att reta gallfeber på mig just nu...dem har legat i soffan o sparkats på varann o retas o jävlats etc etc o härmat Mark Levengoods muminfinska när jag kikat på honom o firandet av prinsessan Victoria på tv så inte ett ljud hörde jag vad som sas på tv´n.....nu jagar dem varann o slåss..blääk..skulle verkligen kunna sälja dem billigt för tillfället...

Finnig o blemmig är jag oxå..nämen ja visst är det inte mens på väg så säg...märks nog på mitt humör just nu...

Äh drar nåt gammalt över mig o försöker sova istället....

God natt!


Kommentarer
Postat av: Frida

hehe, det börjar osa PMS-häxa;) precis som lilla jag..

2009-07-15 @ 05:41:40
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0