Fest med Iron Maiden..

Nu börjar man bli startklar för en lååång kväll...har intagit ett par goda drinkar och fick för oss att slå på Iron Maiden..men jiisseees..det gick ju inte att köra maiden med mina pyttehögtalare jag har på datorn så fick in i ungarnas rum o krypa omkring på golvet för att raffsa ihop sladdar o grejjer för att sno deras högtalare...jaja dem är inte bra dem heller..varit med om en o annan fest här hemma så sprakar rätt bra om dem numera..men what ever..dem funkar braaaa så nu jävlar spelas det!! :P

Blev förra sommaren bjuden på deras konsert förresten...men jag åkte aldrig...blev bjuden på resa till Göteborg+ konserten av en "beundrare"...jag tackade artigt (?) men bestämt nej...låg ju hemma i lunginflammation...haha hade säkert åkt annars..mm..;P några dagar efter konserten kom ett mjukt paket med posten...sötingen hade köpt en tröja till mig därifrån..Men varför storlek SMALL??? frågade jag "-Jo för hade jag köpt en större hade jag åkt på smäll..." han hade nog fler än en poäng i det där..hahaha



Förresten så var det den karln som trodde att Frida  bara var min fantasikompis o inte finns på riktigt..för er som hört den storyn ;)

Ett lite egofoto, ego som jag är..;P Kör byxor idag för omväslingens skull....ska på med lite smink nu o fixa håret sen är jag klaaaaaar för avspark... :D



Hörs tomorrow!! 

Puss o Kram!







 

Kommentarer
Postat av: Frida

oh, Jisses va tjusig du va:)



puss från din låtsaskompis;)

2009-07-26 @ 15:37:28
URL: http://frida26.blogg.se/
Postat av: Lina

ditt tjusiga stycke! föredrar dej hellre såhär än i flytväst :p du såg ju faaaarlig ut..

2009-07-30 @ 14:38:17
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0