Energitjuv...

Hade en lugn kväll som mest handlade om bloggdesignsnack..blev inget filmtittande för jag satt vid den förbannade datorn alldeles för länge o rätt som det var så blev klockan en aning för mycket...

Och ssssschhhoooop så blev jag helt oförberett ett bollplank för en vän (??) som hade råkat ut för någon sorts illa behandling av människor  hos det motsatta könet...jag förstod inte riktigt själva poängen i det hela..men jag fick ta smällen...jag förstår inte riktigt hur man kan avreagera sig och spy sådan galla över någon som absolut inte har med saken att göra..ja det var oss tjejer det var fel på... :S

Tack för den liksom..fint jag kommer sova nu..

Män från Mars-Kvinnor från Venus...


Kommentarer
Postat av: Therese

Shit vilken flashig sida du har :P

2009-07-09 @ 11:34:23
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv; jaaa I löööööv it!!!!!! Du är bäst!! Tack för hjälpen!!!! :D

2009-07-09 @ 11:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0