En helt vanlig fredag...men ändå inte..

Usch va tomt o trist det är här hemma nu när barnen åkt till sin pappa...tänkte nästan behålla dem hemma ett dygn till men det blev inte så...vilket jag sitter här nu o ångrar... :(

Jiihoooo var ju lön idag...satt i natt och betalade räkningar..pigg som en mört var jag i natt...o skönt att få det gjort på en gång tycker jag så det brukar va det första jag gör när lönen droppat in på bankkontot....och för en gång skull var det en positiv upplevelse denna gång..haha.. :)  Hade ju lovat barnen en shoppingdag idag..och ja det blev det...flytväst, regnställ till både mig o Amanda, skor till båda barnen, godiiis i mängder, mat till kylen..o lite annat smått o gott som gjorde dem nöjda.. :) var även till Returen och skulle kolla skrivbord till Amandas nya rum och jaa vi hittade ett som hon föll för på en gång...men det bästa av allt..tycker JAG.. var att jag ramlade över ett köksbord..ett stort bord så man kan sitta 6-8 pers runt...ÄNTLIGEN säger jag bara...har trånat efter ett sånt i alla år men så himla dyrt med köksmöbler..jag är ingen second hand-människa egentligen...inte för att jag ogillar sånt...tvärtom...man ska inte underskatta sånt tycker jag..kan ju göra riktiga klipp om man har tur....bara det att jag glömmer ofta att sånt finns..nu är det bara stolar som saknas..men har ju 4 iaf så klarar oss så länge tills jag ramlar över några snygga o billiga :)

Fick låna tre väskor med filmer idag...japp ni läste rätt...tre väskor var det...haha...jag har nyss kikat på en...en svensk film...och som vanligt när jag ensam tittar på film så kan jag inte hålla mig från gråt...spelar ta mig fan ingen roll vad för sorts film jag tittar på tårarna kommer ändå...jag verkar liksom alltid hitta nånting i filmerna att grina till.... :S

Ska sätta på ytterligare en film nu...lägga mig i soffan o dra filten över mig..skönt...fick sällskapserbjudande men..nix..ikväll är en gråta-ensamkväll  :)

Hoppas ni har en bra fredagskväll!
Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0