Efter regn kommer solsken

Jag har alltid tyckt om tisdagar...avskyr måndagar för det är sååå långt till nästa helg men nästa dag känns genast myycket bättre....tills i morse...nä det var ingen rolig morgon..allt blev pannkaka av det jag gjorde....men sen hände något...plötsligt vände det..blev bjuden på lunch..fast det egentligen var JAG som skulle bjuda och stod där som ett fån o räckte fram pengarna först men hamburgergubben greppade hellre Fridas bankkort..såg väl mer inbjudande ut än min peng.. ;)

Eftermiddagen fortsatte med ett rätt festligt telefonsamtal...fortsättning följer med den saken ;)

Efter jobbet blev det en sväng till badhuset..vet inte hur många gånger vi åkte den stora rutschkanan..både på härsan o tvärsan..kuuul!! :)

Och nu lyser solen så härligt där ute och jag hopppas det håller i sig i morgon för då ska jag ut och åka båt och fiska mååånga gäddor.. :P fast det ska väl helst inte va strålande sol när man fiskar såna har jag fått för mig..

Nu sitter jag här med klorsvidande ögon som går i kors av trötthet men känner mig härligt nöjd :)

Ska slänga på en film o lägga mig i soffan....tror jag ;)

Kraaaaaam 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vädret har ingen betydelse när vi ska ut ;)

Det är bara amatörer som pratar om att vädret ska vara si eller så :P

2009-07-28 @ 19:58:37
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Frida

mm, mitt kort ville han ha, och mitt maginehåll.. fy faaaen vilket snuskställe, aldrig mer äta där!

2009-07-29 @ 11:48:42
URL: http://www.frida26.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0