Det snurrar i min skalle.

Nu är jag sååå less på värmen som jag har i mitt sovrum på nätterna...bristen på sömn har gjort mig helt slut på sistonde...svidiga ögon o yrsligt huvud så jag känner mig nästan sjuk...ge mig en kall natt med lite smattrande regn så  jag kan sova ordentligt och sen när jag vaknar så kan solen skina in med sina feta starka strålar genom fönstret. :)

Har en riktigt tråkig fantasilös kväll ikväll..absolut noll att skriva om...jobbet sög ut den allra allra sista energin ur mig idag så orken är lika med noll...orkade ej ens gå med jobbet ut o äta ikväll...visserligen hade jag ingen barnvakt..men hade nog kunnat mutat med barnen med en god glass eller nåt...jag kan utan överdrift säga att jag går på reservlåga dem här sista dagarna innan semestern...ska bli skönt att få ladda batterierna lite. :)

Ska lägga mig nu o stirra i taket ett par timmar....

Hoppas ni kan o får sova gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0