De jävla pengarna

Har tagit det lugnt idag..har inte gjort någonting alls faktiskt...legat i solstolen på ballen o läst bok...min nacke känns som att den är av...kan nog vara den konstiga hoptryckta ställningen jag hade för att få plats med ben o fötter i solstolen..haha

Amanda har varit hos kompis hela dagen o flamsat så där som småtjejer gör när dem anser sig börjar bli "stora"..med smink o bh:ar o grejjer....August fick följa med en kompis till Holmen o firra..kom hem med ett trasigt fiskespö..o har även lyckats krascha sin cykel i ett hopp idag så framhjulet gick åt pipsvängen...han om någon ger mig utgifter utöver dem vanliga...han kom just o sa "mamma nästa gång du får lön så kan du väl lägga undan lite så kan vi köpa en BMX".... jo men visst det gör jag ju..NOT...han får allt spara sina egna pengar om han ska ha nån...räcker med att jag köpte cykeln, som nu är trasig, för ca 2 månader sen...så länge höll den...

I morgon är det tisdag...jahopp vad händer för skoj dårå kan man undra...inte den blekste aning faktiskt....det är såå satans tråkigt för vår planerade resa ner till mor o fars landställe gick bokstavligen åt helvete...min bil är trasig..kaputt..finito..o fick precis veta att den sak som är trasig kostar 5000 spänn (sen tillkommer själva arbetet) o eftersom jag inte har några 5000 spänn på bil-reparations-kontot så kommer vi inte förbi Avestas stadsgräns denna semester..åhh jag hatar bilar o pengar...så länge man inte får något positivt av dem vill säga...men det kom jävligt olägligt detta nu faktiskt..för i morgon får jag besked ang lägenheten oxå...o då ska jag säga ja eller nej...säger jag ja så finns det ingen återvändo...o ett ja betyder högre hyra o andra div utgifter som brukar tillkomma vid en flytt...

Gaaaaaaahhhh kan man köpa sig en ny ekonomi månnetro?? och lite kärlek vore inte dumt att få....jag behöver lite solsken i mitt liv...känns tungt för tillfället...o det där med min kost då...disciplinen är som bortblåst...jag äter allt som kommer in min väg...fan ingenting går som sig bör för tillfället....jävla motvind att va kall och blåsa hårt!







Kommentarer
Postat av: Therese

Jag förstår precis hur du känner dig och jag måste få säga att det känns jävligt skönt att höra att det är fler än jag som känner så här. Sen ang. lägenheten så får du ju inte glömma att om du tar den så slipper du bajspåsar i trappen, du kan låna bullformar av mig om dina är slut, jag kan bjuda dig på en fika och du behöver inte ens ta på dig skorna när du kommer över. Vi kan ge dig kärlek grannkärlek :P Hur låter det? ;)

2009-07-13 @ 22:20:31
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Therese

Vill bara påpeka att du har länkat migtvå ggr. Både som Breezie och Therese ;)

2009-07-13 @ 22:23:05
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0