Balsam för själen

Ahhh ännu en härlig dag med massa solande och badande..men ska även göra lite nytta och hjälpa till att dra lite grenar från nerkapade träd..ska bli skönt att röra på sig lite ;) Amanda får hit en kompis idag...dotter (Ebba) till syrrans nån jobbarkompis...Ebba och Amanda har träffats en gång tidigare....men dem fann varann direkt...och det ska ni få se foto på senare varför dem gjorde det..haha...Amanda är som ni säkerligen sett en aning rödhårig..o Ebba ser typ likadan ut..och båda är precis lika jäkla full i fan... :)

Tror inte det tog mer än 5 minuter från det att vi kom fram till syrran igår förrän alla låg i poolen....sviiinkallt först dårå tyckte jag men när benen väl var avdomnade så gick det bra att doppa resten..haha....24 grader var det i vattnet upptäckte jag sen...brrrr ;P

Igår fick jag äntliiigen hämta datorn som jag gått och väntat på..bror som fixat en bättre än den jag har åt mig....i utbyte lämnade jag en laptop som han behöver omformatera åt mig...ååhh va glad han är på mig... ;P höhö

Nä nu ska jag sätta mig i solen en stund o titta på barnen som redan ligger i plurret....förutom Martin som sitter bredvid mig här o käkar frulle....pizza.....själv har jag ätit ägg o macka :)  

Nä det blir mest bara solstingssvammel så nu sticker jag uuut!!

Hejhej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0