Nya vändningar..

Det här året har jag tagit itu med många saker i mitt liv...även idag tog jag mig i kragen och tog tag i en sak som pressat mig på energi i fyra års tid...inte för att jag tror att det kommer sluta nu bara för att jag gjorde som jag gjorde..nä det kanske blir precis tvärtom men jag har iaf gjort det som jag absolut borde...har bitit ihop alldeles för länge...idag tog det stopp..o responsen jag fick visade att jag gjorde precis rätt..känns bra att veta att man har stödet..

Det går inte att tänka på sig själv när man har barn som vissa gör...man kan inte låta aggressionerna gå ut över dem för att man är bitter o arg på en annan människa...varför gör man så?? Hur kan man bli så ego??

Under 2009 skulle det hända många bra saker i mitt liv stod det i stjärnorna tidigare i år (inte för att jag tror benhårt på sånt, men det är ändå kul att läsa..tihi ) och bannemig så stämmer det hittills! :)




Kommentarer
Postat av: Therese

Tycker du gjort ett bra jobb med allt och ett bra val nu. Nu satsar vi på 2010 och hoppas på allt bra ;) Kramis

2009-12-08 @ 20:31:17
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Susanne

Starkt gjort av dig, du gjorde helt rätt!!

Hoppas du får en bra dag/ Kram

2009-12-09 @ 06:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0